درک کلمات کلیدی و سئو
قبل از اینکه دیگر راه برویم ، مطمئن شوید که ما در همان صفحه در مورد کلمات کلیدی و SEO هستیم.
SEO برای رتبه بندی بهتر در صفحات نتایج جستجو (SERPs) صفحات وب شما را بهینه می کند. بخشی از فرآیند SEO استفاده از کلمات کلیدی است: کلمات و عباراتی که محتوای شما را توصیف می کنند.
سپس Google از این اطلاعات برای تعیین اینکه کدام محتوا مربوط به یک جستجوی خاص جستجو است ، استفاده می کند و چگونه صفحه باید در جستجوهای یک اصطلاح خاص قرار بگیرد. این چیزی است که به صفحه وب رتبه بندی جستجوی خود را می دهد.
نحوه استفاده Google در هنگام استفاده از کلمات کلیدی برای جستجوگرها
(توجه به این نکته مهم است که در حالی که کلمات کلیدی خود عامل اصلی رتبه بندی نیستند ، استفاده از آنها در محتوا و پیوندها ، که جزء عوامل برتر رتبه بندی هستند ، به Google در این فرآیند کمک می کند.)
در مرحله بعد ، بیایید ببینیم که هنگام استفاده از کلمات کلیدی برای SEO چگونه شروع می کنید.
شروع با استفاده از کلمات کلیدی برای سئو
یک نقطه شروع مهم هنگام استفاده از کلمات کلیدی برای SEO ، انجام تحقیقات کلمات کلیدی است. اینگونه است که شما در وهله اول کلمات کلیدی صحیحی را که می توانید در یک صفحه وب قرار دهید پیدا می کنید.
همانطور که قبلاً گفتیم ، استفاده از کلمات کلیدی به Google کمک می کند تا رتبه جستجوی صحیح را اختصاص دهد.
تحقیق در مورد کلید واژه همچنین به شما کمک می کند با ایجاد محتوا پیرامون شرایطی که می دانید مخاطبان شما به دنبال آن هستند ، استراتژی محتوا خود را ارائه دهید.
بهترین روش این است که هر قطعه محتوا را بر روی یک عبارت کلمات متفاوتی متمرکز کنید و هرگز بیش از یکبار از کلمه کلیدی مشابه استفاده نکنید. به این دلیل است که شما نمی خواهید به رقابت با محتوای خودتان برای رتبه بندی جستجو بپردازید.
در بخش بعدی ، ما چگونگی یافتن کلمات کلیدی SEO را برای استفاده در محتوای خود بررسی خواهیم کرد.
نحوه یافتن کلمات کلیدی برای محتوای خود
ابتدا ، عباراتی را که فکر می کنید ممکن است مشتریان بالقوه شما در جستجوی آن باشند ، طوفان مغزی کنید.
در مرحله بعد ، با جستجو در Google ، اصطلاحات مرتبط را پیدا کنید ، به پایین صفحه نتایج جستجو بروید و ببینید افراد دیگری که در جستجوی آن اصطلاح هستند به دنبال آن هستند.
افراد همچنین گوگل را جستجو کردند
و سرانجام ، با استفاده از Google Analytics و کنسول جستجوی Google ، کلمات کلیدی را که مردم قبلاً برای کشف سایت شما دارند کشف کنید. ما در مقاله 101 تحقیق کلمه کلیدی ما این روند را با جزئیات شرح می دهیم.
تحقیقات کلمات کلیدی فقط برای ایجاد محتوای جدید مفید نیستند. همچنین بخش مهمی از بهبود SEO برای محتوای موجود است.
دو ابزار مفید برای این منظور Google Analytics و SEMrush هستند. ما می خواهیم نحوه استفاده از این موارد را در دو بخش بعدی به شما نشان دهیم.
نحوه یافتن صفحات برای بهینه سازی با Google Analytics
Google Analytics به شما کمک می کند تا صفحات در سایت خود را پیدا کنید که از قبل مورد بازدید بازدید کنندگان مشهور بوده و از ترافیک ارگانیک استفاده می کنند. برای بهتر شدن این محتوا فقط به کمی ترفند نیاز دارید.
برای یافتن صفحات ، به Acquisition »All Traffic» Source / Medium بروید. روی google / organical کلیک کنید. محتوای خود را در یک جدول مشاهده خواهید کرد که براساس تعداد کاربران هفته گذشته رتبه بندی شده است.
بهینه سازی کلمه کلیدی آنالیتیکس
سپس Landing Page را به عنوان بعد ثانویه اضافه کنید تا لیست مرتب شده بر اساس صفحه فرود مشاهده شود.
تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ga بر اساس صفحه فرود
از صفحات برتر خود در یک پرونده خارجی یادداشت کنید یا نتایج را به سادگی صادر کنید.
نحوه یافتن صفحات برای بهینه سازی با SEMrush
Google Analytics تنها گزینه شما برای یافتن صفحاتی نیست که بتوانید کلمات کلیدی SEO را بهینه کنید. همچنین می توانید از SEMrush استفاده کنید.
برای انجام این کار ، وارد سایت شوید و به SEO SEO Toolk »تحقیقات ارگانیک» موقعیت ها بروید. نام دامنه خود را تایپ کنید.
این به شما نشان می دهد کلمات کلیدی سایت شما قبلاً رتبه بندی شده است ، به همراه موقعیت آنها در SERP.
توجه زیادی به کلمات کلیدی کنید که محتوای شما بین 4 تا 10 قرار داشته باشد. اینها کاندیدای خوبی برای بهینه سازی هستند تا شما را با سرعت بیشتری به 3 رتبه برتر برای این کلمات کلیدی نزدیک کند.
سئو چیست
بهینه سازی سایت
سئو سایت
آموزش سئو
قیمت طراحی سایت
شرکت طراحی سایت
بهترین شرکت طراحی سایت
طراحی سایت در تهران
سئو سایت
سئو سایت در اراک
سئو سایت در ارومیه
سئو سایت در تبریز