تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

saye13777 Offline
#1 ارسال شده : 1401/06/07 00:57:26 ق.ظ
saye13777

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: DFGS

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی
در کشور ایتالیا امکان تحصیل رشته دندانپزشکی به زبان انگلیسی برای دانشجویان خارجی فراهم است. برای اخذ پذیرش رشته دندانپزشکی در ایتالیا متقاضیان می‌بایست در آزمونی به نام آزمون IMAT شرکت کنند و نمره قبولی در این آزمون را کسب کنند. خوشبختانه در کشورهای همسایه ما مثل امارات، آذربایجان و ترکیه سالانه این آزمون برگزار می‌شود.

تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا توسط موسسات تخصصی و بسیار توسعه یافته ارائه می‌گردد. اکثر این موسسات دارای رنکینگ بالایی در زمینه تحصیل دندانپزشکی می‌باشند. در این دانشگاه‌ها دانشجویان دانش نظری لازم و تجربه بالینی برای تبدیل شدن به دندانپزشکان حرفه‌ای را به دست می‌آورند.
مهاجرت به المان

هدف مشترک تمام برنامه‌های دانشکده دندانپزشکی در ایتالیا تعلیم فارغ‌التحصیلانی با مشخصات زیر است:

شایستگی در علوم پایه و بیولوژیکی
توانایی مراقبت از دندان در تمام اقشار مردم
ارائه خدمات خود طبق استانداردهای اخلاقی و حرفه‌ای بالا و متعهد به عموم مردم
برنامه‌های دانشکده دندانپزشکی
بسیاری از برنامه‌های دانشکده دندانپزشکی در ایتالیا در حدود چهار سال به طول می‌انجامند. برخی از دوره‌های دانشجویی به احتمال زیاد شامل دروس زیر می‌باشند:

علوم‌زیستی شامل: آناتومی انسان، فیزیولوژی، بیوشیمی، میکروبیولوژی، فارماکولوژی، آناتومی دهان، آسیب‌شناسی دهان، و بافت‌شناسی دهان و دندان و غیره می‌باشد.
علوم‌بالینی شامل: پیش‌گیری، تشخیص و درمان همه جنبه‌های دندانپزشکی بالینی می‌باشد.
دوره‌های مربوط به عمل دندانپزشکی: کار به طور موثر با بیماران در زمینه‌های فرهنگی، اخلاقی و حرفه‌ای، علوم رفتاری، مدیریت عمل، کار با تیم حرفه‌ای دندان پزشکی هستند.
شرایط مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

در طول دو سال اول برنامه، دانشجویان علوم زیستی مطالعه در مورد ساختار و عملکرد بدن انسان و بیماری‌های دهان و دندان را یاد می‌گیرند. آن‌ها همچنین در دوره‌های تشخیص دهان و دندان، به روش‌های درمانی دندان می‌پردازند. در بسیاری از دانشکده‌های دندانپزشکی ایتالیایی، سال اول و دوم دانشجویان به طور خلاصه طریقه ارتباط برقرار کردن با بیمار و مراقبت‌های اولیه بهداشت دهان و دندان را می‌آموزند.
تحصیل در کانادا

در طول این چهار سال مطالعه، دانشجو زمان‌هایی را نیز با نظارت دندانپزشکان خبره به بررسی بیماران می‌پردازد. همچنین آن‌ها نحوه تعامل با بیمار، تشخیص و درمان بیماری‌های دهان و دندان و اختلالات آن را می‌آموزند.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی به زبان ایتالیایی
قطعاً با توجه به ظرفیت پذیرش تحصیل در دانشگاه‌های پزشکی ایتالیا به زبان ایتالیایی، قطعاً شانس برای قبولی بهتر است؛ ولی آزمون ورودی برای تحصیل به ایتالیایی نیز وجود دارد، به علاوه شما باید مدرک زبان ایتالایی نیز داشته باشید. آزمون ورودی پزشکی ایتالیا به زبان ایتالیایی “آلفاتست” نام دارد. امکان اخذ بورسیه در صورت تحصیل به زبان انگلیسی و ایتالیایی فراهم است. پس بنابراین چنانچه قصد تحصیل به زبان ایتالیایی را دارید، باید توجه داشته باشید که علاوه بر تلاش برای قبولی در آزمون ورودی، بتوانید مدرک زبان ایتالیایی را نیز اخذ کنید و از طرفی چنان‌چه پس از گرفتن مدرک زبان ایتالیایی موفق به قبولی در کنکور نشوید، شاید بتوان گفت عملاً وقت و هزینه شما به هدر رفته است. چون عملاً زبان ایتالیایی ممکن است چندان مورد استفاده شما واقع نشود.
اصطهباناتی
تبلیغات
kazhal md Offline
#2 ارسال شده : 1403/01/11 03:28:27 ق.ظ
kazhal md

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

به علت هزینه های مناسب تحصیل در این کشور، متقاضیان زیادی قصد مهاجرت به ایتالیا و تحصیل پزشکی در ایتالیا را دارند.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.090 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت